Українська
Ua
Назад до всіх новин
06 Квітня, 2021

Гнучка упаковка як спосіб платити менше. Які нові правила диктує нам ринок?

Ринок упаковки змінюється під впливом різних факторів. На сьогодні, окрім звичної орієнтації на потреби споживачів, конкурентоспроможності, відповідності стандартам та специфіки продукту, додаються ще й зовнішні умови, які ми не завжди можемо контролювати – наприклад, глобальне потепління та COVID-19.

Усесвітня пандемія COVID-19 також вплинула на саме відношення до пластикової упаковки. Раніше шкідливим вважалося використання пластику, зараз концепція трохи змінилася. Шкідливим вважається не саме використання пластику, а використання такого, що є не перероблюваним, а також його неправильна утилізація.

Це означає, що компанії мають звертати більше уваги на інноваційні рішення під час створення нових упаковок або переходити на альтернативні пакування. Відповідальність щодо сортування та перероблення пластикової тари та упаковки є, як ніколи, актуальною. Компанії-виробники є важливими рушіями прогресу, адже саме від них залежить кількість виготовленого та використаного пластику.

Передумови переходу на нові види пакувань

  1. Згідно з рішенням влади Великої Британії від липня 2019 року, було прийнято проєкт з оподаткування упаковки, яка виготовлена з менше ніж 30% перероблюваного пластику.

    Проєкт набирає чинності у квітні 2022 року і компанії, які виготовляють чи імпортують до Великобританії упаковку, яка не має у своєму складі хоча б 30% перероблюваного пластику, будуть платити податок - £200 за тонну продукції.

  2. Розмір світового ринку пластику у 2020 році дорівнював 348,08 мільярдів доларів, у 2021 прогнозується, що він досягне рівня 361,7308 мільярдів доларів за рік – згідно зі звіту Grand View Research щодо аналізу ринку пластикового пакування у світі.
  3. Виходячи з рішення Європейської комісії, яке було прийняте у 2018 році, Європейський Союз вимагає, щоб кількість перероблюваного пластику в упаковці відповідало наступним нормам: до 2025 року 50% пластикової упаковки має бути перероблюваною; до 2030 року перероблюваною має бути 55% упаковки.
  4. Вся пластикова упаковка повинна бути багаторазовою або переробною в рентабельний спосіб до 2030 року.
  5. Ринок стабільно рухається до переходу на перероблювану упаковку завдяки жорстким правилам щодо використання пластику, особливо в розвинених регіонах.
  6. У Європі приблизно половина всіх харчових продуктів упаковані в гнучку упаковку, її ринок оцінюється трохи менше ніж 3,7 млн тонн на рік.

Зараз найбільша кількість пластику використовується для виготовлення пакувань для їжі та напоїв – понад 51% ринку пластикової упаковки. Очікується зростання використання пластику для фармацевтичного сегмента в період з 2021 по 2028 рік.

Це спричинено як поширенням вірусу COVID-19, так і старінням населення в регіонах Європи та Північної Америки.

Гнучка упаковка як спосіб платити менше. Які нові правила диктує нам ринок?. Зображення 1

IВарто зауважити, що, в залежності від призначення упаковки, багатошарові плівки можуть бути більш доцільним видом пакування у порівнянні з одношаровими плівками чи пластиковими негнучкими упаковками. Наприклад, гнучке пакування Bag in Box чудово підходить для харчових продуктів, напоїв, побутової хімії та чутливих до вологи продуктів.

Переваги використання bag in box замість твердої пластикової тари

  1. Більше відповідає сталому розвитку, ніж будь-яка інша упаковка. На даний момент 70% упаковки bag in box переробляється (картон), а 30% підлягає утилізації.
  2. Економія на логістиці, оскільки для транспортування пустих пакетів-вкладишів залучено значно менше машин, в порівнянні з транспортуванням пляшок, оскільки така упаковка є більш компактною. Крім того, легко точно прорахувати вартість доставки заповненої упаковки bag in box. Чітко зрозуміла форма та відома вага дає можливість сформувати ваш вантаж найбільш вигідним способом.
  3. Зручність та простота у використанні, при якій не потрібно жодних додаткових зусиль для відкриття упаковки bag in box. Наприклад, відкрити кран Т-Тар можна за допомогою лише однієї руки. Потрібно просто від’єднати відривну смужку та натиснути на поршень.
  4. Мінімізація відходів харчування завдяки високому кисневому бар’єру, що подовжує термін зберігання вашого продукту і дає вам можливість насолоджуватися покупкою протягом тривалого часу.
  5. Велика площа для креативних маркетингових рішень. Завдяки зовнішній тарі (коробці), надається велика поверхня для рекламної площі, на відміну від альтернативної упаковки.

Упаковка bag in box – правильне рішення для мінімізації використання пластику.

Наприклад, на виготовлення 6 пакетів bag in box витрачається та ж кількість матеріалу, що й на виготовлення 1 пластикової пляшки. Для порівняння – під час виготовлення упаковки bag in box витрати енергії скорочуються на 65% у порівнянні з процесом виготовлення пластикової пляшки.   

Для того, щоб позитивно впливати на навколишнє середовище, іноді достатньо лише змінити тип пакування. Замість пластикових контейнерів чи каністр – віддати перевагу гнучкій упаковці типу Bag in box або Super Pouch.

 

Гнучка упаковка як спосіб платити менше. Які нові правила диктує нам ринок?. Зображення 2

Товари, для яких доцільно переходити на гнучке пакування хоч зараз:

Виникли запитання? Наші спеціалісти завжди готові надати консультацію будь-яким зручним для Вас способом.

Назад
Далі