Українська
Ua
Назад до всіх новин
26 Липня, 2021

Захист бренду: виклики та рішення

Захист продукту від підробки залишається одним з найважливіших моментів у виробництві міцних спиртних напоїв. Звісно, не можна нехтувати смаковими характеристиками й складом продукції. Однак це все відходить на другий план при думці, що, за умов недостатньої уваги до захисту, вміст пляшки можна з легкістю підмінити і видати його за оригінал в образі первісної упаковки.    

Захист бренду: виклики та рішення. Зображення 1

Щорічно у світі зростають продажі нелегального алкоголю. Це обумовлено декількома факторами одночасно:

Обсяг продажу нелегального алкоголю у світі

Існують офіційні інстанції, які займаються пошуком підробок у всьому світі. INTERPOL є однією з найбільших організацій, яка об’єднує 194 країни, а одним з основних напрямків її діяльності є сприяння пошуку та зупинення продажу підробок їжі й спиртних напоїв.

За даними організації, підробка алкоголю є головним питанням у всьому світі. У 2018 році під час однієї з операцій було вилучено 16 000 тон потенційно небезпечної підробленої їжі і 33 мільйони літрів напоїв на загальну суму 117 мільйонів доларів.

У Європі вино та спиртні напої входять до п’ятірки найбільших напрямків підробки. Наприклад, у Великій Британії, згідно Звіту про торгівлю підробленою продукцією у 2019 році, імпорт контрафактних та піратських товарів склав 13,6 мільярдів фунтів стерлінгів у 2016 році, що еквівалентно 3% імпорту Великобританії на оригінальні товари. Ринок спиртних напоїв займає третє місце за обсягами контрафакту.

Захист бренду: виклики та рішення. Зображення 2

Source: IP Crime and Enforcement Report 2019-2020

Згідно з дослідженням об’єму продажу нелегального алкоголю на ринках Східної Європи, Латинської Америки та Африки, проведеним компанією Euromonitor International у 2020 році, споживання нелегальних спиртних напоїв становить 25,8% від загального обсягу ринку. У грошовому еквіваленті це дорівнює $19,4 млрд/рік.

Найвищий рівень продажу нелегального алкоголю в африканських країнах – Мозамбік (73%), Замбія (69%); у Латинській Америці «лідерами» стали Домініканська Республіка (31%) та Еквадор (29%). Серед країн Східної Європи найбільша частка споживання нелегального алкоголю припадає на Росію – 28,5% від загального обсягу ринку.

За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, 25% споживаного алкоголю у всьому світі не реєструється.

Постійний ріст електронної комерції також має значний вплив на зростання кількості підроблених товарів на ринку. У мережі легше видати продукцію за оригінальну за допомогою несанкціонованого використання захищених авторським правом зображень з основних веб-сайтів компаній. Саме тому питання захисту бренду стоїть як ніколи гостро під час продажу спиртних напоїв через Інтернет-ресурси.

Які існують методи додаткового захисту продукції

З кожним роком існує все більше способів відрізнити справжню продукцію від підробки й захистити споживача від сумнівних покупок. Це питання цікавить, у першу чергу, виробника і, звісно, є не менш важливим для кінцевого покупця. В мережі з’являється все більше публікацій на тему «Як відрізнити справжній алкоголь від підробки», а виробники з року в рік активно вдосконалюють і впроваджують нові способи захисту.

Під час проведення досліджень з перевірки продукції на оригінальність фахівці звертають увагу на такі показники:

В залежності від типу проведеної експертизи й нарахованих балів складаються рейтинги найбільш захищених напоїв. Однак відрізнити оригінальний продукт від підробки можливо й самостійно, слідуючи простим способам перевірки продукції на автентичність.

По-перше, потрібно звернути увагу на цілісність пляшки і її декорації. Пляшка повинна мати всі елементи дизайну, а текст етикетки бути чітким і читабельним. На етикетці має бути вказана інформація про виробника і продукцію – назва, відсоток алкоголю й об’єм, склад, країна і місцезнаходження виробництва, дата розливу і термін придатності, а також інформація про протипоказання і шкідливість вживання.

Однак не менш важливим способом захисту є ковпачок. Пляшку й етикетку можна повторно використати, а при використанні ковпачка, який руйнується при відкритті, шанси використати його ще раз знижуються до нуля.

АТ «Технологія» пропонує ковпачок, який надійно фіксується на пляшці при розливі і укупорці, його неможливо зняти, а потім використати повторно. Таким чином, це забезпечує додатковий захист продукції від підробки. Ми використовуємо спеціальне покриття всередині ковпачка, яке виключає вплив на смак і запах напою.

Для активації властивостей ковпачка достатньо витримати пляшку після розливу протягом 5 днів у приміщенні при стандартних умовах температури й вологи.

Переваги використання ковпачка зі спеціальним покриттям від АТ «Технологія»:

Все просто – додатковий захист гарантовано, а оформлення пляшки залишається незмінним! Зв’яжіться з нашими менеджерами будь-яким зручним способом, вони дадуть відповідь на всі запитання і допоможуть з вибором ідеального ковпачка з новим рівнем захисту від підробки.  
А також слідкуйте за нашим блогом, де ми згодом розповімо про інші підходи до захисту бренду.

 

 

 

Назад
Далі