Українська
Ua
Назад до всіх новин
25 Листопада, 2021

З перших вуст: успішні історії співпраці творять люди, які горять своєю справою

Ми ще не робили цього. Це вперше, коли ми проллємо світло на процес виробництва самоклеючих етикеток для пляшок преміального джину. Це історія нещодавньої співпраці АТ «Технологія» та крафтової винокурні з Нідерландів. Ми поспілкувались зі співвласницею виробництва Жасмін Тарапоревалла, яка розповіла про свою компанію та наш спільний проєкт з виробництва етикеток.

Винокурня DelRey Distillery була заснована у 2019 році. Ми досить молода, але амбітна компанія. Пристрасна ідея власника і засновника компанії Рене Камфуїса відродити давню, понад кількасот літню традицію виробництва джину в Нідерландах дала поштовх створенню крафтової винокурні у передмісті невеликого нідерландського містечка Хенгело, що на східному кордоні з Німеччиною.

Пропрацювавши 20 років консультантом в IT компанії, Рене відчував себе стомленим і прикутим до власного робочого столу. Натомість він прагнув робити щось креативне, творче своїми власними руками. У вільний від роботи час у себе вдома він експериментував з приготуванням різних алкогольних напоїв. Пізніше ґрунтовно почав вивчати науку і мистецтво винокуріння. Ідея варити джин була не випадковою, адже його мама готувала неперевершений кавовий лікер, який користувався шаленим успіхом у родині та серед її друзів. Можна сказати, він продовжив сімейне ремесло.

Проте Рене не хотів створювати ще один «типовий» алкогольний напій. Як справжній голландець, він звернувся до історії власного народу, коли його земляки разом із британцями, іспанцями та португальцями вели торгівлю ароматними спеціями з Індією. Це був щасливий збіг обставин, що я, його бізнес партнерка, родом з Індії — країни спецій. На кухні ми з Рене пробували додавати різні спеції та ароматні трави до власних лікерів, доки не зрозуміли, що наш продукт може стати справжнім задоволенням для вимогливих любителів напою. Алхімія стародавніх нідерландських традицій і першокласних індійських інгредієнтів – ось основа створення джину, який сміливо можна віднести до лікерів аристократів. Тому саме і з’явилась назва «DelRey», що з іспанської означає «королівський».

Якщо говорити про наші продукти, то на сьогодні винокурня має потужність виробляти близько 15 тис. літрів джину на місяць. Зараз у нашій продуктовій лінійці – п’ять видів джину і чотири лікери. Ми також виготовляємо ром і віскі. Крім того, на індивідуальні замовлення винокурня DelRey створює алкогольні напої для інших компаній та алкогольних брендів. Наприклад, ми приготували партію джину спеціально для VIP-гостей перегонів Формула-1, що мала пройти у Зандворті у 2019 році. На жаль, захід було скасовано через пандемію Covid-19, проте організатори зберегли наші пляшки для вже наступного заходу в Нідерландах.

Наш DelRey London Dry Gin був вперше реалізований у Всесвітній день джину у 2019 році. Після цього запуску ми один за одним випустили джин DelRey Hibiscus, DelRey Tangerine Saffron Gin і DelRey Eastern Blue. Джин Hibiscus і Eastern Blue були повністю розпродані! У нашому прагненні створити щось надзвичайне, а не просто ще один лондонський сухий джин, ми створили перший в Нідерландах копчений джин. Цей джин отримав нагороди, медалі, рецензії, увагу ЗМІ та багато іншого за свою унікальну присутність у секторі джинів. Ми залишаємося єдиними виробниками Smoked Gin у всіх Нідерландах.

Про АТ «Технологія» нам розповів дизайнер етикеток з Аргентини. Він раніше співпрацював з вами над розробкою та друком етикеток і залишився дуже задоволеним. Він порекомендував нам «Технологію» і ми зв’язалися з вами без вагань!

Мені дуже сподобалась ваша проактивність. Команда «Технології» швидко помітила деякі недоліки в дизайні та запропонувала зміни. І не тільки запропонувала, а й виправила їх. Зазвичай, виробник етикетки не має турбуватися про те, що і як розміщено на тій чи іншій етикетці. Але ваші менеджери все одно взялися за це і виправили помилки без зайвої метушні. Це саме той рівень партнерства, який ми шукаємо. Це також стосується й інших наших етикеток, а не тільки етикетки для джину Bombaim. Штрих-код етикетки джину Smoked був нерозбірливим і це також виправили для нас!

Не можу виокремити один проєкт. Це наш перший досвід роботи з АТ «Технологія». Ми працювали над етикетками для продуктів London Dry Gin, Eastern Blue Gin, Tangerine Saffron Gin, Heavenly Hibiscus Gin, Bombain Gin, Smoked Gin і нам було приємно мати справу з вами під час роботи над кожною етикеткою.

З перших вуст: успішні історії співпраці творять люди, які горять своєю справою

Загалом нам сподобалося працювати з вашою компанією. Ваші менеджери надзвичайно швидко відповідають на повідомлення, електронні листи та дзвінки. Вони не пропускають жодного дня, щоб не вирішити якусь проблему, та постійно рухаються вперед.

На мою думку, АТ «Технологія» пропонує неймовірно унікальні на ринку послуги з виробництва етикеток. Тут, у Нідерландах, не можливо організувати таку якісну роботу. Коли ваша команда надіслала нам портфоліо зі зразками, ми були вражені, що ви вмієте виготовляти такі типи етикеток, які ми майже не зустрічали в Нідерландах. Я впевнена, що у вас є великі можливості для зростання на цих ринках, якщо ви розробите хороший план. Наш загальний досвід роботи з АТ «Технологія» я можу назвати дуже приємним.

 

Якщо ви також хочете надрукувати персоналізовану етикетку для свого бренду, зв’яжіться з нами прямо сьогодні. Напишіть нам на label@technologia.com.ua і ми разом створимо нову історію успіху.

 

Назад
Далі