Українська
Ua
Назад до всіх новин
21 Травня, 2021

Упаковка для сиру та масла: яким має бути пакування для молочної продукції

Перед тим, як продукт потрапляє на полиці супермаркету чи на наш стіл у якості сніданку, обіду чи вечері – він проходить довгий шлях виробництва. І це стосується не лише його вмісту, а й пакування. Важливо, щоб товар відповідав стандартам, не містив шкідливих інгредієнтів, і при цьому довго зберігався і мав привабливий вигляд серед товарів конкурентів.

Саме за термін зберігання і збереження властивостей продукту і відповідає упаковка. Вона захищає товар від потрапляння прямих сонячних променів, підтримує необхідну температуру продукту і при цьому не порушує смаковий баланс.

У залежності від продукту та його властивостей вирізняють різні види пакування. Це може бути скляна тара, поліетиленова плівка, упаковка з комбінованих матеріалів та різноманітні гнучкі упаковки. Сьогодні поговоримо про пакування для молочної продукції, яке є доцільним за вимогами ринку, а саме про упаковку для масла та плавлених сирків.

Ситуація на ринку молочної продукції

Згідно з даними Державної служби статистики України, у 2019 році українці спожили 8427,9 тис. тонн молока та молочних продуктів. По статистиці, одна особа споживає 200,5 кг молочної продукції на рік, що виводить ринок молочних продуктів на перше місце за рівнем споживання в Україні.

Обираючи молочну продукцію, покупці перш за все звертають увагу на ціну та надають перевагу тій торговій марці, яка коштує дешевше, а також приділяють увагу відповідності «ціна-якість». Найпопулярнішим товаром є молоко, адже його широко використовують у кулінарії та додають в каву.

З кожним роком зростає попит на окремі види молочних продуктів. Завдяки популяризації здорового образу життя, виріс попит на сир та йогурти. Офісні працівники, студенти та спортсмени надають перевагу питному йогурту, який є дуже поживним та підходить для швидкого перекусу.

Враховуючи попит на ринку та особливості продукції, варто зауважити, що для збереження харчових характеристик та подовження терміну споживання, молочна продукція потребує якісного пакування. Упаковка має відповідати стандартам галузі: не мати власного запаху, бути бар’єрною до сторонніх запахів та сонячних променів, виготовлятися з максимально нешкідливих матеріалів.  

Споживачі також вибагливо ставляться до продукції та надають перевагу практичній, інформативній та дешевій упаковці, а також все частіше звертають увагу на її екологічність, саме тому виробники мають звертати увагу не лише на матеріал, а й на оформлення упаковки та її форму.

Якою має бути упаковка для молочної продукції?

Перш за все, упаковка має забезпечувати дотримання санітарних норм та відповідати вимогам щодо захисту продукції, а саме:

  1. Бути герметичною та бар’єрною;
  2. Захищати від корозії, прямих сонячних променів і впливу навколишнього середовища в цілому;
  3. Орієнтуватися на особливості продукту та бути стійкою до жирів, які містить продукція;
  4. Відповідати стандартам товщини матеріалу. Наприклад, стандартом для плавлених сирків є фольга 14 мкм з термолаковим покриттям;
  5. Зберігати будь-яку задану форму.

АТ «ТЕХНОЛОГІЯ» є провідним виробником упаковки для молочної продукції, яка відповідає наведеним вище стандартам та нормам галузі.

Упаковка для сиру та масла: яким має бути пакування для молочної продукціїМи враховуємо потреби споживачів щодо зручності упаковки та використовуємо усі наявні виробничі потужності для їх задоволення. Для нас важливо, щоб упаковка була візуально привабливою для покупця та зручною у використанні.

Тому ми дотримуємося таких принципів під час виробництва пакування:

  1. Візуально приваблива упаковка: дизайн, гармонія кольорів, шрифти – досягається внаслідок використання техніки повноколірного друку;
  2. Наявність усієї необхідної для покупця інформації на пакуванні – її нанесення можливе завдяки використанню флексографічного і ротогравюрного друку;
  3. Упаковка, яку легко відкривати. У випадку плавлених сирків – використання відривної стрічки, у випадку йогурту – mixpap, alupet матеріали, які приклеюються до баночки/стакану та легко відкриваються;
  4. Зручність при використанні та транспортуванні упаковки – використання гнучких матеріалів для упаковки дозволяє забезпечити заповнюваність транспортної тари на 95%, зменшити витрати на транспортування та зберігання продукції.

При пакуванні молочної продукції варто пам’ятати, що матеріал є одним із найважливіших елементів упаковки, адже він забезпечує збереження смаку продукту та допомагає подовжити термін зберігання. Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, і наші спеціалісти завжди допоможуть з підбором ідеального матеріалу та типу пакування для вашої продукції.

 

 

 

 

Назад
Далі