Неможливо повністю виключити ймовірність того, що товари, які покинули виробництво та потрапили на ринок, не можуть бути пошкоджені або сфальсифіковані в подальшому. Це стосується самого продукту або його упаковки, що може зашкодити споживачеві або компанії-виробнику. Продукти харчування та напої, лікарські препарати, товари для краси та здоров'я мають високий ризик фальсифікації, тому для забезпечення безпеки клієнтів та збереження репутації компаніям-виробникам необхідно подбати про додаткову безпеку упаковки.
Кожен споживач хоче бути впевненим, що продукт, який він купує, має такі ж характеристики якості, як і товар щойно упакований на виробництві. Саме тому ми довіряємо компаніям, які забезпечують високу якість виробництва. Щоб убезпечити свою продукцію і зробити це видимим для споживачів, виробники можуть використовувати упаковку з контролем першого відкриття. Така упаковка допомагає запобігти випадкам несанкціонованого відкриття продукту до його покупки. Спеціальні технології дозволяють потенційним покупцям помітними пошкодження упаковки та факт того, що мало місце втручання у її цілісність.
На сьогоднішній день на ринку упаковки існує великий вибір варіантів захисту від першого відкриття. Про найбільш популярні ми розповімо нижче:
До суттєвих переваг упаковки з контролем відкриття належать:
Якщо в рядку пошуку Google надрукувати «контроль відкриття для соусів та олії», в основному ви знайдете жорсткі пластикові кришки, які зазвичай використовуються виробниками. Але світ рухається до сталого розвитку, і роль сучасних виробників у цьому процесі активно набуває нового значення. Один із способів зменшити споживання пластику – це використовувати термоусадочний ковпачок з функцією захисту від несанкціонованого доступу.
Зростання контрафактної діяльності на ринку алкогольних напоїв, ймовірно, збільшило попит на упаковку з контролем відкриття. Але термоусадочні ковпачки, що захищають від несанкціонованого доступу, працюють не тільки для упаковки вина та спиртних напоїв. Подібне рішення також буде доцільним для харчової промисловості, особливо коли йдеться про упаковку для соусів, оливкової олії та соків.
Термоусадочні ковпачки використовуються як міцний фіксатор кришок пластикових і скляних пляшок, банок, флаконів і металевих консервних банок. Вони доступні з перфорацією або без неї і є легкими у застосуванні. Поєднання термоусадочних ковпачків з традиційними гвинтовими кришками або металевими кришками твіст-офф вже також стало стандартним рішенням упаковки для ринку продуктів харчування та напоїв.
Основними перевагами упаковки з термоусадочними ковпачками для контролю відкриття є:
Термоусадочні ковпачки – це найбільш економічно вигідний спосіб з наявних на ринку для захисту від несанкціонованого відкриття. У порівнянні з захисними кришками та іншими видами упаковки з контролем відкриття, термоусадочні ковпачки найдешевший варіант. Крім того, їх також легко використовувати у виробництві, що заощаджує час та гроші виробника.
Термоусадочний ковпачок не контактує з продуктом усередині, але захищає кришку чи пробку від випадкового відкриття і, як наслідок, пролиття продукту або потрапляння повітря всередину упаковки. Це важливо для збереження первинної якості протягом усього терміну зберігання та зменшення кількості харчових відходів.
Термоусадочні ковпачки вдосконалюють і доповнюють дизайн упаковки і можуть використовуватися як додатковий простір для елементів маркетингу.
АТ «Технологія» має багато успішних історій співпраці з алкогольними та винними компаніями, які використовують термоусадочні ковпачки для контролю відкриття. Але про захист своєї продукції турбуються не лише виробники алкоголю, а й виробники харчових продуктів. Наприклад, українська ТМ «Руна» запустила нову лінійку соусів у пляшці, де оригінальна кришка закупорена термоусадочними ковпачками. Разом із декоративною функцією ПВХ ковпачок має захисну функцію контролю відкриття. Завдяки щільній усадці навколо шийки пляшки, неможливо зняти ковпачок, не пошкодивши його.
Основні переваги наших термоусадочних ковпачків:
Термоусадочні ковпачки – найзручніший і найпростіший спосіб захистити свою продукцію, клієнтів та ділову репутацію. АТ «Технологія» може запропонувати будь-який дизайн та нестандартне маркетингове рішення, яке найкраще підкреслить ваш продукт. Наша команда завжди готова допомогти вам у реалізації вашої ідеї.
Щоб зв'язатися з нашими менеджерами, будь ласка, напишіть нам на адресу capsule@technologia.com.ua