Кажуть, що у перші 3 секунди особистої зустрічі формується перше враження. І не дивно, що зовнішній вигляд тут є визначальним. Задумаємося про те, що ми бачимо одразу, коли ходимо по супермаркету, обираючи потрібний нам товар. Звичайно, ми звертаємо увагу на пакування. Різноманіття форм, матеріалів, кольорів захоплює так, що очі розбігаються. Тому для виробників будь-якого продукту важливо доречно та привабливо його загорнути.
Вибір типу пакування для харчової промисловості досить широкий. Існує незліченна кількість опцій, на які може звернути увагу виробник. Протягом 30 років компанія «Технологія» не перестає дивувати своєю креативністю, технічною досконалістю та якістю на ринку гнучкої упаковки. Наша команда – справжні експерти, які точно знають, як змусити Ваш продукт виділятися на полиці магазину. Super Pouch для цього ідеально підходить.
Іноді багато хто сумнівається, обирати Super Pouch чи скляну тару. У цій статті ми зважимо усі «за» і «проти» та допоможемо Вам визначитися, що краще застосувати для Вашого напою.
Уже сотні років виробники напоїв різних країн обирають скляну тару. Список видів продуктів у скляних пляшках чи банках можна продовжувати вічно: від пляшок з віскі до баночок з дитячим харчуванням.
Це стало свого роду частиною людського досвіду. У нас добре закарбувалося в думках те, що, якщо продукт запакований у скло, то він дорожчий і, як наслідок, якісніший. Крім того, продукт здається споживачеві елітним та елегантним, навіюючи відчуття розкоші завдяки ніжній текстурі, приємним тактильним відчуттям та зовнішній привабливості. Споживачі готові витрачати чималі гроші на вишукані скляні пляшки з мінеральною водою, бо побутує поширена думка, що це справляє враження доволі високого соціального статусу.
Хоч і естетичний вигляд є популярною причиною для застосування скляної тари, багато споживачів зупиняються на ній із зовсім іншої причини. Люди стають дедалі більше зосереджені на темі сталого розвитку, сортуванні та переробці сміття, екологічній відповідальності. Люди свідомо часто обирають скло, бо бачать у новинах жахливі зображення забрудненості пляжів, лісів, вод пластиком та поліетиленом.
Скло переробляється на 100%. Але споживачеві слід пам’ятати, що багато скла і досі викидається не у спеціально відведені для цього місця. Піднесення важливості використання скляної тари у світі, сфокусованому на сталому розвитку, частково є результатом дезінформації.
Гірка правда про скло, що базується на численних наукових дослідженнях, доводить, що воно не менше шкодить навколишньому середовищу, ніж пластик чи поліетилен. Виробництво скла - це енергоємний промисловий процес.
Виробництво контейнерів та плоского скла (на які в загальній складності припадає 80% виробництва скла) виділяє понад 60 мільйонів тонн викидів СО2 на рік, що більше, ніж щорічні викиди Португалії (Алі Хасанбеджі, Ph.D, червень 2018 р., Global Efficiency Intelligence).
Нижче підсумуємо переваги та недоліки скляної тари:
Переваги:
Недоліки:
Компанія «ТЕХНОЛОГІЯ» уже багато років є одним із лідерів у виробництві гнучкої упаковки. Виробництво Super Pouch – це те, на чому ми знаємося. Власне виробництво поліетиленової плівки, комбінованих матеріалів та закупорювальних засобів – запорука якості нашого продукту, адже ми ретельно контролюємо кожен етап та випробовуємо готову продукцію у наших надсучасних лабораторіях.
Під час виготовлення поліетиленової плівки або комбінованих матеріалів ми зосереджуємося на таких важливих елементах як міцність і стійкість до розриву, довший строк придатності, безпека харчових продуктів, збереження свіжості та захист від впливу навколишнього середовища.
Тому на користь вибору пакування Super Pouch говорять наступні факти:
Не вагайтеся та обирайте Super Pouch для Вашого продукту. Наша команда висококваліфікованих спеціалістів відповість на будь-яке запитання.
Приєднуйтесь до нас на нашій сторінці в LinkedIn та Facebook.