Українська
Ua
Назад до всіх новин
03 Вересня, 2021

Клієнтоорієнтована етикетка: як вона має виглядати

«Хороша етикетка має приклеюватися», - говорить жартома Філіп Вейманс. «Ми знаємо, що етикетка повинна приклеюватися до пляшки. Але окрім пляшки, вона також повинна «приклеюватися» до споживача та спонукати його придбати напій.»

Саме тому виробники створюють креативні дизайни етикеток з використанням різноманітних технік друку, щоб потенційний покупець зацікавився саме їх товаром. Про ріст ринку алкогольних напоїв та яку роль у цьому відіграє етикетка ми й поговоримо у сьогоднішній статті.

Клієнтоорієнтована етикетка: як вона має виглядати. Зображення 1

Ринок алкогольних напоїв у 2020 році

Попри те, що 2020 рік зробив виклик всім сферам бізнесу та негативно вплинув на розвиток більшості з них, ринок алкогольних напоїв не лише втримав свої позиції, а й виріс на 39,1% (за даними Ради спиртних напоїв США). У грошовому еквіваленті це становить більш ніж 1 млрд доларів.

Значну частину ринку зайняли продажі через E-commerce. Marzette зазначає, що у 2020 році обсяг продажів через мережу Інтернет зріс на 153%, а кількість замовлень на 191% відповідно. Споживачі почали купувати алкоголь безпосередньо зі своїх улюблених винарень та в онлайн-магазинах. 

Ключові спиртні напої, що сприяли зростанню продажів на ринку США (згідно зі звітом Distilled Spirits Council of The United States):

Згідно зі звітом International Organisation of Vine and Wine (OIV) за 2020 рік, світовий ринок вина оцінюється у 258 мільйонів гектолітрів, і більше його половини виробляється лише у чотирьох країнах: Італії (47,2 млн гкл), Франції (43,9 млн гкл), Іспанії (37,5 млн гкл) та США (24,7 млн гкл). Також спостерігається значне зростання виробництва вин в Австралії, яка за останнє десятиліття значно збільшила обсяги його виготовлення.

Клієнтоорієнтована етикетка: як вона має виглядати. Зображення 2

Source: OIV/2020

Чи впливає етикетка на зріст продажів спиртних напоїв? Та чи звертають на неї увагу покупці? Відповідь на це питання – «однозначно, так».

Вплив етикетки на покупку алкоголю

Згідно з дослідженням Wine Vine Analytics, етикетка є домінантним фактором при виборі вина.

За словами Патті Бріттон з Britton Design: «Упаковка для вина схожа на мініплакат, що дозволяє передати історію лише за кілька секунд. Дизайн пляшки повинен завоювати довіру споживача та зробити його лояльним клієнтом ще до перевірки вмісту».

Розуміння того, що саме впадає в око споживачам і спонукає їх до покупки, допоможе розробити етикетку, яка привертає увагу клієнтів та стимулює продажі. Згідно з дослідженням, вподобання покупців щодо етикетки також різняться залежно від ціни напою.

Наприклад, при виборі вина, яке коштує менше ніж $20 за пляшку, покупці звертають увагу на етикетки яскравого кольору (червоного, помаранчевого чи золотого). Якщо ж вибір стоїть між напоями в ціновому сегменті від $20, споживачі надають перевагу традиційній етикетці з більш стриманим дизайном.

Компанії все частіше обирають нові матеріали та техніки виготовлення етикетки для залучення клієнтів. Наприклад, АТ «ТЕХНОЛОГІЯ» пропонує етикетки з гнучкого алюмінію, на текстурному та винному папері та з імітацією потрібного матеріалу. За запитом клієнта ми використовуємо різноманітні техніки друку, холодне/гаряче тиснення та фігурне висікання для підкреслення унікальної історії бренду та рецептури напою.

Оскільки, за статистикою, споживачі цінують етикетки з нестандартним підсвічуванням та дизайном, ми виготовляємо етикетки з УФ-покриттям, які привертають увагу покупця навіть в темних приміщеннях: нічних клубах чи пабах. Згідно з опитуванням компанії International Survey Research, 51% споживачів також цінують хороше почуття гумору та вважають жартівливу етикетку привабливою. Крім того, варто зауважити, що 81% покупців хочуть, щоб етикетка була зрозумілою та містила всю необхідну інформацію на ній.

Звідси основними побажаннями споживачів до етикетки є:

Як говорить Райлі Най, "Етикетка напою повинна транслювати послання бренду та формувати його сприйняття у свідомості споживачів». Маєте сумніви щодо дизайну? Наші менеджери знають, як має виглядати етикетка та допоможуть підібрати найкращий варіант для пляшки будь-якого розміру та формату.

Назад
Далі