Українська
Ua
Назад до всіх новин
29 Червня, 2021

Чому упаковка для морозива – це важливо

Холодний і смачний десерт, який стане в пригоді й для швидкого перекусу, і допоможе втамувати спрагу. Узагалі, існує багато причин вибору цього продукту, а компанії виробники з року в рік вигадують нові смаки для задоволення найвибагливіших споживачів. Як ви вже могли здогадатися, сьогодні піде мова про найактуальніший продукт спекотної пори року – морозиво, а саме його упаковку, адже вона відіграє важливу роль у збереженні властивостей продукції.

Чому упаковка для морозива – це важливо

Пакування для заморожених продуктів має свою специфіку. Насамперед від упаковки залежить наскільки безпечно та довго будуть зберігатися продукти, чи не зіпсується їх якість та смакові властивості при замороженні й транспортуванні. Важливо, щоб пакування не прилипало до продукції та зберігало її товарний вигляд.

Специфіка заморожених продуктів і морозива обмежує перелік матеріалів, які можна використовувати для упаковки продукції. Тому до їх вибору потрібно підійти серйозно та в першу чергу звернути увагу на матеріал, який відповідатиме вимогам ринку, буде міцним і не пропускатиме вологу та запахи.

Для того, щоб обрати ідеальний матеріал для упаковки морозива, потрібно слідувати наступним етапам.

Проаналізувати ринок морозива, попит та пропозицію від конкурентів

Станом на 2020 рік, найпопулярнішим морозивом є класичний пломбір. За даними Державної служби статистики України, йому надають перевагу понад 80% населення. Доведено, що при виборі продукції українці насамперед звертають увагу на зовнішній вигляд упаковки, склад та смакові якості продукту.

Цікавий факт: Вченими доведено, що їсти морозиво – корисно! Окрім того, що улюблений продукт стимулює вироблення серотоніну, який ще відомий як «гормон щастя», морозиво також підвищує імунітет, активізує розумову діяльність, знижує кров'яний тиск та зміцнює кісткову тканину. А ще містить близько 100 цінних для організму речовин. Одним словом, морозиву просто неможливо сказати «Ні!».

Визначити функції, які має виконувати упаковка та обрати якісний матеріал

Головною задачею пакування є захист від:

Для упаковки морозива використовують матеріали, які є жиростійкими та придатними до заморозки. Тому для пакування доцільно обирати комбіновані і ламіновані матеріали, фольгу та різноманітні варіації з комбінування фольги з папером чи полімерами.

Оскільки «ностальгійний» класичний пломбір займає найвищі позиції на ринку морозива в Україні та країнах СНД, АТ «Технологія» пропонує пакувальні матеріали, які в першу чергу асоціюються з дитинством та якісною продукцією, що відповідає ДСТУ. Ми виготовляємо пакування з фольги та комбінованого матеріалу на основі фольги.

Така упаковка має наступні переваги:

Не менш важливим моментом, на який потрібно звертати увагу при виборі упаковки, є її екологічність.

З року в рік ООН декларує цілі сталого розвитку, які також розглядаються та підтримуються національною комісією України. Серед них є ціль №12, яка має назву «Відповідальне споживання». У рамках цілі виробники повинні ефективно управляти природними ресурсами та сприяти скороченню обсягів відходів і їх переробці.

Матеріал, який пропонує АТ «Технологія» для упаковки морозива, є придатним до вторинної переробки.

Упаковка для морозива – це важливіше, ніж може здатися на перший погляд. Але все геніальне – просто, а запорукою успіху є вибір правильного матеріалу та дизайну упаковки, з чим допоможуть наші менеджери.

   

 

 

Назад
Далі