Українська
Ua
Назад до всіх новин
02 Липня, 2020

Bag-in-box – світовий тренд у пакуванні рідких продуктів

Bag-in-box – світовий тренд у пакуванні рідких продуктів. Зображення 1

Bag-in-box - зручний спосіб зберігання і транспортування рідких продуктів

Ми визначаємо цей тип контейнера як пакувальну систему, яка складається з пакета і зовнішньої тари (коробка, бочка і т. д.). Американський хімік Вільям Р. Шолль вперше представив ринку пакування bag-in-box в 1955 році. З тих пір bag-in-box набув статусу революційної упаковки.

Згідно grandviewresearch.com у 2019 році, розмір ринку пакування bag-in-box було оцінено у 3,3 мільярда доларів США. Згідно з їхнім прогнозом, з 2020 до 2027 року на цьому ринку буде спостерігатися сукупний річний темп зростання (CAGR) на 6,5%.

У різних галузях зростає попит на пакування bag-in-box. Bag-in-box особливо популярний у виноробній, соковій та харчовій промисловості. Виробники молочної продукції також поступово починають розширювати лінійку своєї продукції, додаючи пакети в свій асортимент. Крім того, можна застосовувати bag-in-box для моторного масла, побутової та промислової хімії.

Повний список можливих сфер застосування bag-in-box наведено нижче:

  1. Вино та алкогольні напої
  2. Молочні продукти
  3. Вода
  4. Соки
  5. Яєчний меланж
  6. Соуси, фруктові пюре і концентрати
  7. Побутова та промислова хімія

Спостерігається найбільший попит на пакування bag-in-box в харчовій промисловості і виробництві напоїв, хоча bag-in-box можна також застосовувати для побутових і промислових товарів.

Нижче Ви можете побачити зростання ринку bag-in-box в США з прогнозом до 2027 року (globalviewresearch.com)

Bag-in-box – світовий тренд у пакуванні рідких продуктів. Зображення 2

Частка ринку bag-in-box на світовому ринку продуктів харчування і напоїв в 2019 році представлена ​​на наступній діаграмі (globalviewresearch.com)

Bag-in-box – світовий тренд у пакуванні рідких продуктів. Зображення 3

Згідно зі звітом Insider, у США продажі напоїв у пакуванні bag-in-box виросли на 53% в березні 2020 року порівняно з попередніми роками. Комітет з контролю за лікером Онтаріо, Канада, повідомив про збільшення продажів вина у пакуванні bag-in-box на 77%, що означає, що в березні 2020 року було продано на 47 000 одиниць пакування bag-in-box більше. 

Алекс Ледсом, Forbes

Крім США і Канади, популярність bag-in-box зростає у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Великобританії, Польщі, а також в країнах Балтії та Скандинавії. Попит на пакування Bag in Box також поширюється на Близький Схід, Азіатсько-Тихоокеанський регіон і Південну Америку. Згідно marketsandmarkets.com ринок bag-in-box розділений за регіонами, як показано на малюнку нижче.

Bag-in-box – світовий тренд у пакуванні рідких продуктів. Зображення 4

 Nielsen повідомив, що продажі вина у Bag in Box у Франції виросли на 43%. Це збільшення було викликано зростанням віртуальних посиденьок.

АТ «Технологія» відповідає останніми тенденціями виробництва упаковки bag-in-box

Ми виготовляємо пакети для цієї системи і покриваємо різні потреби, застосовуючи різні комплектуючі та матеріали. У нас є можливість виробляти металізовані і прозорі бар'єрні пакети з краном Т-tap, кришкою, гвинтовою кришкою, кришкою-лійкою і молочною трубкою. Наші матеріали мають високі бар'єрні властивості до кисню, тому ми гарантуємо, що в нашій упаковці bag-in-box Ваш продукт буде залишатися свіжим довше.

 

Приєднуйтесь до нас на нашій сторінці в LinkedIn та Facebook.

 

Назад
Далі